Smilies

Image Title Text
:)
Smile
:) :-) (:
;)
Wink
;)
:(
Frown
:(
:mad:
Mad
:mad: >:( :@
:confused:
Confused
:confused:
:cool:
Cool
:cool: 8-)
:p
Stick out tongue
:p :P :-p :-P
:D
Big grin
:D
:eek:
Eek!
:eek: :o
:oops:
Oops!
:oops:
:rolleyes:
Roll eyes
:rolleyes:
o_O
Er... what?
o_O O_o o.O O.o
:cautious:
Cautious
:cautious:
:censored:
Censored
:censored:
:cry:
Crying
:cry:
:love:
Love
:love:
:LOL:
Laugh
:LOL:
:ROFLMAO:
ROFL
:ROFLMAO:
:sick:
Sick
:sick:
:sleep:
Sleep
:sleep:
:sneaky:
Sneaky
:sneaky: :smirk:
(y)
Thumbs up
(y)
(n)
Thumbs down
(n)
:unsure:
Unsure
:unsure: :thinking:
:whistle:
Whistling
:whistle:
:coffee:
Coffee
:coffee:
:giggle:
Giggle
:giggle:
:alien:
Alien
:alien:
:devilish:
Devil
:devilish:
:geek:
Geek
:geek:
:poop:
Poop
:poop:
:cwl:
CWL
:cwl:
:movember:
Movember
:movember:
:reallysad:
@Young Thug is a spamming, trolling bullying
:reallysad:
:clown:
Clown
:clown:
:jordanlaff:
Jordan Laff
:jordanlaff:
:ohno:
Jordan OMG
:ohno:
:jordancry:
Jordan Cry
:jordancry:
:damn:
Damn
:damn:
:jordanok:
Jordan OK
:jordanok:
:ohword:
ohword
:ohword:
:word:
word?
:word:
:oh:
Oh
:oh:
:daffy:
daffy
:daffy:
:floyd:
Floyd
:floyd:
:jayout:
Jay Out
:jayout:
:shaq:
Shaq
:shaq:
:huh:
Huh?
:huh:
:whew:
Whew
:whew:
:dahell:
Da Hell?
:dahell:
:hhh:
HHH
:hhh:
:denzel:
Denzel
:denzel:
:bron:
bron
:bron:
:khaled:
Khaled Think
:khaled:
:khaled2:
Khaled2
:khaled2:
:nah:
Keef Nah
:nah:
:yikes:
Yikes
:yikes:
:yikes2:
yikes 2
:yikes2:
:banderas:
Banderas
:banderas:
:dash:
Dash
:dash: :sus:
:zam:
zam
:zam:
:what:
What?
:what:
:rejoice:
Rejoice
:rejoice:
:dead:
Dead
:dead:
:cryfam:
Cry Fam
:cryfam:
:schleep:
Schleep
:schleep:
:rt:
Retweet
:rt: :retweet:
:hotchocolate:
hot chocolate
:hotchocolate:
:randall:
Randall
:randall: :moleman:
:scoobyscust:
Scooby 'Scust
:scoobyscust:
:koolaid:
Kool-Aid
:koolaid:
:shook:
Shook
:shook:
:elmo:
Elmo
:elmo:
:ban:
Ban
:ban:
:ffpu:
French Fry Push Up
:ffpu:
:slick:
:slick:
:slick:
:kermit2:
Kermit 2
:kermit2:
:scared:
Scared
:scared:
:horyshet:
horyshet
:horyshet:
:kermit:
Kermit
:kermit:
:hwat:
Hwat?
:hwat:
:yeshrug:
yeshrug
:yeshrug:
:trash:
Trash
:trash:
:wermit:
Wermit
:wermit:
:clowncowboypensive:
Clown Cowboy
:clowncowboypensive: :ccp:
:drphil:
Dr. Phil
:drphil:
:yan:
Yan
:yan:
:ultracwl:
Ultra CWL
:ultracwl:
:hamboy:
Hamboy
:hamboy:
:omegalul:
Omega-LUL
:omegalul:
:bagsecured:
Bag Secured
:bagsecured:
:bruh:
bruh
:bruh:
:RUST:
rust movement
:RUST:
:hyl:
hyl
:hyl:
:alek:
Alek
:alek:
:vittorio:
Vittorio
:vittorio:
:khaled3:
Khaled3
:khaled3:
:sweeped:
sweeped
:sweeped: